.Tjoho.

Pullups med 7,5 kg extra runt midjan:
*8reps
*6reps
*5 reps och sedan blev det lite negativa.

Jag blev as nöjd över mina pullups då jag inte kört det på väldigt länge och har tidigare inte kört med extra vikt på. Men heja heja, jag brukar ju kalla mig hulken! HAHA! (okej. det är bara på skoj) Men mer vikt ska sakta men säkert på :) Hade jag fortsatt köra pullups som jag gjorde förut så hade jag nog varit starkare, men jaja. nu ska jag bli stark :)

sen blev det också Bicepscurls med 13.5kg:s hantlarna och sen en övning till som jag inte har någon aning om vad den heter. Men det var mitt bicepspass idag+ 30min på crossen och ENLIGT maskinen förbrände jag 360 kalorier. (och det är ju inget man ska tro på då förbränningen är olika för olika personer, mycket som spelar in)

Nu ska mat ner! Hej!



Kommentarer
Postat av: Fia

har du en ny blogg igen?

nu hänger jag inte med...nattiz?

kramkram

2010-01-13 @ 13:55:39
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Fia

måste vara skönt att ha en offentlig blogg utan att nån blir sur över saker som du skriver?

usch, vilken dryg typ. ;)

Ja ja älskar dej....lite.

kram

2010-01-13 @ 18:09:46
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Josefina

Verkligen! Även om jag bara trodde att hon hittade på när hon sa så där :P



Fin form du har förresten :)

2010-01-13 @ 19:29:09
URL: http://www.metrobloggen.se/josefinah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0