.Svårt.



Jag fuskar alltid och hoppar upp och hänger i försök att få ryggen att synas. Men inte lyckas jag alltid för det. På vissa bilder syns det mer än andra.


3 set fria chins startar jag oftast mitt ryggpass med. Chins är något jag älskar att köra. Jag älskar mina bra dagar då jag orkar någon extra. Första setet går alltid bäst sedan blir det bara färre och färre. haha. Rygg är något jag gillar att träna! Tråkigt bara att underarmarna tar stryk först. Får oftast avsluta en övning för att jag är mer trött i underarmarna än i ryggen. Måste införskaffa mig ett par dragremmar och se om det funkar bättre.


Kommentarer
Postat av: Emelie

chins är ja såå kass på att göra :P haha men nått man få väl lära sig, men någrot jag verkligen rekomenderar om du inte haft det innan är dragremma, det gör övningarna tuusen ggr lättare och att man kan koncentrera sig på att få bättre kontakt med musklerna ist att spänna händer o armar för att orka hålla i. (:

2010-01-05 @ 14:51:32
URL: http://fitnesspajas.blogg.se/
Postat av: Heidi Vuorela

haha =D Tack! Schysst rygg du har bruden och inte tala om magen! Snyggt jobbat som faen!

2010-01-05 @ 16:35:46
URL: http://heidivuorela.blogg.se/
Postat av: Emelie

Joo det är ju det. som tur ligger mitt jobb 2 min därifrån så brukar alltid träna efter jobbet, hade man gått hem emellan hade man aldrig pallat dra sig dit igen :P hehe..



Jag väger rätt mkt så har aldrig pallat dra mig upp utan brukade alltid ta den fuskmaskinen med brädan. haha.. men som sagt nu när det går neråt så får man ju börja med det igen. även om man bara klarar nån så fortsätter man klarar man fler tilslut :P



joo hehe blir ju tyvärr lätt så att man tänkter men aldrig kommer till skott men att köpa det.. men de tycker ja verkligen du ska göra, som du säger när man kör tyngre o tyngre hinner man köra slut på underarmarna och då orkar man inte prestera lite mkt än när man har remmarna som en hjälp på traven :P



hehe joo har med funderat mkt på det, men de är långsiktiga mål.. känner som dig, haha att man känns långt ifrpn dom snygga fitnessbrudarna som tävlar, men de tar ju sin lilla tid att bygga upp kroppen så.. kul att ja hittade din blogg, tycker det är kul att snacka me andra tjejer som är intresserad av sånthär. känner ingen här som gillar de så därför är nätet alltid nice:P hehe

kramkram

2010-01-05 @ 20:44:22
URL: http://fitnesspajas.blogg.se/
Postat av: Satu

Hey!

Du har ju en jätteschysst rygg ju;)

2010-01-07 @ 01:53:10
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0