.Rygg Rygg Rygg.

Konstigt att lediga helger alltid försvinner förbi i ett ögonblick medan de helgen man jobbar är hur långa som helst..

Utöver träningspasset i lördags blev det också utgång på kvällen. Me and my two ladies. Det är konstigt hur många konstiga kort man kan ta på bara tre st när man har en kamera i närheten. Lägger upp några bilder senare för att chocka världen om hur vi såg ut. Lite alkohol, dans och träff av människor. Kunde inte bli en bättre lördag. Humöret var på topp också, det var länge sen och det var otroligt skönt.

Igår skulle jag ta mig till gymmet men tiden bara rann iväg då jag hjälpte till att kasta en gammal och hämta ny säng så det blev en heldags vila med lite godis och film på kvällen istället. mumma :)

Idag är det rygg/axelpass som gäller. Är ledig och istället för tidig morgon träning som alltid så har jag bestämt att träna på eftermiddagen för att få i mig mer mat/energi för att orka mer. Skönt att slippa stressa sig dit tidigt. trött och nyvaken. Måste lära mig att sova lite mer och få i mig mer mat för att få energi.

Jag älskar att träna ryggen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0