.Gym och åka i backen!.

Något som verkligen kan göra min dag är när folk från gymmet som jag inte känner ger mig beröm. Idag kom det fram en kille i .. 45 års åldern kanske som tränar på samma gym som jag. Jag känner igen honom sen tidigare just för att jag jobbar där ibland och tränar ofta.

Han tyckte att jag körde hårt och han blev väldigt imponerad när han såg mig köra pullups (hade 5kg extra idag) Sedan undrade han om jag tävlade eller om jag skulle börja. Sånt kan verkligen pigga upp!

Träningspasset gick as bra. 20min på crossen, biceps och mage. Är trött i kroppen nu då jag har träningsvärk efter passet igår :) Jag är nöjd.

Efter passet gick vi mot bilen meeeeen stannade till och sprang uppför backen som finns bredvid gymmet med en sopsäck som vi hittade. Du får sitta fram, säger fegmaja som sedan satt sig bakom mig, och ner for vi  med ett stort leeende på läpparna. Vi skrattade som två små barn. Att något så litet kan få två vuxna människor att dö av skratt!


Så hittills har min dag börjat super bra och jag planerar att den ska fortsätta och sluta lika bra också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0