.Fuck off.

Helgen har bestått av två födelsedagsfester och träning. Konstigt att den helg man är ledig alltid rullar förbi i ett ögonblick.. Idag har jag ätit kycklingkorv och ägg till middag. Ibland kan jag bara få sånt sug efter det. haha konstigt nog. En godispåse finns till och med i skåpet i köket. Idag "får" jag äta :)

Varit lite ego och tagit någon bild under helgen. Försökte också få bild på bröstmuklerna då jag körde bröst idag, väldigt svårt då det syns mer i verkligheten än på bild och på bilderna jag tog ser jag typ platt ut också. Platt är jag inte än.haha.

Men jag bjuder på detta ;)







Inte alla men de flesta bilder tas när jag nyligen tränat och har lite pump :P
(då¨syns det lite mer.haha)


Kommentarer
Postat av: Emma

pudding =) mer ego

2010-01-24 @ 21:12:45
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: Pia

Men åh, jag vill ha din kropp! Träningstips? Hur gör du?? ;) Kram

2010-01-31 @ 21:42:04
URL: http://utanattfalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0