.Fredag.

Det är fredag, jag sov länge idag. Mår man inte prima psykiskt så vill kroppen inte heller fysiskt. Men nu känner jag mig skapligt pigg och faktiskt lite glad. Det var länge sen jag vaknade upp och kände glädje.
Har vickat persiennerna så jag får in lite ljus.(då jag ständigt har haft allt mörkt under en längre tid, släckt och ner vickat i fönstrerna, till och med duschar/går på toa i mörkret)

Det är kallt ute men solen skiner. Jag älskar solen. Musiken spelas högt och jag är lite nöjd med livet idag. Ombytt till träningskläder och ska alldeles strax iväg till gymmet. Bröst och biceps som står på schemat, i think :)  Tack vare röda dagar så har träningen blivit lite cp men nästa vecka ska det rulla på som vanligt igen! tjoho.

Gymmer here i come :)


Kommentarer
Postat av: Heidi V

Vad heter du föresten, tänkte länka till din blogg men hittar inte ditt namn nånstans :/

2010-01-09 @ 01:21:17
URL: http://heidivuorela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0