.Upp och hoppa!!.

Benpasset går:
Benpress på 109 kg, 3 set x 8reps  (tränar på nautilus och deras benpress är lite enklare än vissa andras tror jag)
Gående utfall med 13.5kg hantlar, 3 set x 10steg/utfall på varje ben
Benspark och liggande bencurl (kommer inte ihåg vikt i kg)
Avslutade på stretchmattan med rumplyft med 45kg långt ner på magen, 3 set med benen ihop och 3 set med benen isär. (det tar verkligen på baksida lår och rumpa)

Sedan blev det lite magövningar, i maskin, olika situps/crunches på stretchmattan.

Jag känner av passet både i benen och magen så jag är super nöjd :)

Idag är det onsdag. Brukar oftast lägga in vila då men ska skjuta på det och köra vila imorn istället. Tänkte ta mig till gymmet och köra biceps och kondition. Framför allt kondition då jag måste börja komma igång med det mer men också självklart pumpa armarna lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0