.Bröst eller Rumpa?.







Alla är vi födda olika. Små eller stora bröst, Smala eller tjocka lår, Stor eller liten rumpa. Smal eller bredare midja. Ingen är den andra lik. Vissa fettsuger kroppen och andra köper ett par bröst. Den tredje tränar massor och bygger muskler och den fjärde väljer inget av det. Vi vill olika och är olika nöjda med oss själva.

Men vad föredrar du hos dig själv eller vad tittar du på hos någon annan? Är du bröst eller rump människa? Fina ögon eller ett leende? Tell me! (Och självklart spelar insidan mycket roll. Men det är inte det jag undrar nu)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Första man tittar på är ju ögonen och leendet. Iaf jag.

2010-01-19 @ 13:18:00
URL: http://themanthemyth.blogg.se/
Postat av: Emma

I'm a titts girl, jag älskar stora bröst, är smått besatt av dom perfekta brösten hehe. Nåt jag är nöjd med hos mig själv är mina ben och hade jag överflöd av pengar skulle jag fixa bredare höfter =) jag hatar att man inte kan träna sig till bredare höfter.

Hos killar är ju breda axlar en turn on och stora armar förstås.=D

2010-01-19 @ 20:42:51
URL: http://sirikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0