.45min på crossen.

Blev ju ingen vila igår så den blir av idag istället. Gick av natten 9 imorse och sov en sväng när jag kom hem. Det behövdes verkligen! Just nu springer jag upp och ner från tredje våningen då jag har tvätt tid. Finns det något tråkigare? MEN så härlig med rena kläder sen. Älskar nytvättat!

Har kört lite på crossen också som jag har stående i vardagsrummet, 45min framför vänner avsnitt, CHECK! :) Har lånat den av mamma då den inte användes så flitit där. Måste dock påpeka att den inte är så skönt att köra på. Lite trög och inte lika smidig som dom som finns på gymmet. MEN man tager var man haver, så läng jag blir lite svettig så är jag nöjd :) (har dock problem med knäna och det är nog inte så bra att crossa på denna då MEN ibland skadar nog inte)

Jag bor i en etta på 29kvm. Crossen tar upp hela mitt vardagsrum, och när den inte används är den en klädhängare också :D

Lite äggröra är precis i magen och nu ska jag åter igen ner till tvättstugan! Hej!





Kommentarer
Postat av: Emelie

auu, men de e ju bättre än inget, fick hem min cross oxå idag så nu är den precis monterad. :P

2010-01-14 @ 19:47:29
URL: http://fitnesspajas.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jasså ere sådär man ska se ut efter crossen..Det hade jag missat...haha! Lovar att jag ska svettas idag! PUSS

2010-01-15 @ 08:52:21
URL: http://fannythelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0