.45min förbränning.

Rygg och axlar igår. Gick super bra och jag fick kontakt :) En äldre man på gymmet sa också till mig att han tyckte att det gick framåt för mig, att jag hade blivit större, TJOHO! En sån kommentar gör mig så otroligt glad, eftersom att man blir lite blind själv. Så efter det svävade jag lite på moln med ett leende på läpparna.

Idag  blev det 45min på crossen i ett ganska snabbt och tungt tempo. Jag bara älskar att svettas. Gå ifrån gymmet torr är inget för mig, då har jag inte gjort någon nytta känns det som. Ingen styrka idag alltså men laddar för arm/mag pass imorn och sen är det faktiskt vila som gäller fredag-söndag, så nästa styrkepass blir inte förrän på måndag. Promenader och crossa är okej men jag är tveksam om det blir av då jag har tre nattpass den här veckan(24timmars) Kommer nog vara rätt trött, MEN vi får se :)

Några dagars vila (aktiv vila) har jag planerat in var 6:e vecka nu och jag har lagt in det när jag jobbar som mest för att bli minst påverkad av att inte träna.
Vila är ett måste för musklerna!
VÄLDIGT SVÅRT DOCK!

Vad ska man istället göra när man är jätte van att träna nästan varje dag?!
Vad gör folk?


Kommentarer
Postat av: Emma

usch jag mår inte als bra när jag inte kan/får träna. Det ska krävas nåt stort om jag ska sluta träna eller äns ta uppehåll i mer än en vecka.

2010-01-28 @ 08:48:20
URL: http://sirikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0