.Walk and talk.

Onsdag morgon. Jag har jobbat sen kl 12 igår. Om jag har tur får jag väl gå hem om ca 45 minuter, och det är det jag planerar denna morgon: Promenad hem.
Strumpbyxorna är redan på under de andra byxorna, det är kallt att gå när det är minusgrader ute men ack den som ger sig. Just nu är jag inne på promenader(haha bara för att jag gått 2 gånger den här veckan) så jag tänker försöka fortsätta med det, just för att jag vill motionera och samtidigt spar jag någon krona på att inte ta buss. skit vinter. Jag vill ha vår nu. Ge mig vår.

Annars så planeras det att sova när jag kommer hem, springa upp och ner för alla hundra våningar för jag har tvätt tid kl 12 och sen ska det tränas ikväll också. Härligt.

Hej!


Kommentarer
Postat av: emliscious

men tjena snygging!!! har du en blogG! det visste jag inte! =) hej!!

2010-02-17 @ 22:05:56
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Jag tycker att min botten blev lite blöt, hm. Får kanske testa ha i lite havregryn eller liknande. Ha en bra dag.

2010-02-18 @ 09:58:53
URL: http://sandrawest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0