.Underbara torsdag.

Sa jag att detta var en av de bättre torsdagar på länge?
Otroligt glad att jag ökade i bänk. Hoppas det håller i sig till nästa bröstpass. Ibland har man bättre och sämre dagar. 20min på crossen också. GLAD.
Jag blev ännu gladare på vägen hem från gymmet när jag visste vem som väntade hemma.
Nu är torsdagen snart slut och jag är nöjd och på topphumör. Promenad till jobbet åter igen. Dock buss hem. Det lockade inte att gå hem kl 21 i mörker. MEN iaf. Jag är nöjd ändå.

Lite besviken.

Underbara torsdag..


Kommentarer
Postat av: Pia

Är det viktigt att inte köra samma muskelgrupper dagarna på varandra, att typ köra armar ena dagen och ben andra dagen? Om du fattar av min beskrivning :P Kram

2010-02-18 @ 22:24:06
URL: http://utanattfalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0