.Bildmaraton.

Fredagen började med träning med Maja, efter blev det våfflor + vin på eftermiddagen och sedan fortsatte det med ett till glas, lite AfterWork och en massa dans på kvällen. Avslutade med mat på subway då jag och Maja kom på att vi inte ätit sen våfflorna. Subway smakade ljuvligt!

Massa flumbilder togs. HAHA! Lägger upp de som jag vågar visa för världen.
Vi "lekte" Arnold. HÄR SKA MUSKLER SPÄNNAS :D
(och vi/JAG har ingen aning om hur man gör,haha. Tänk vad kul två tjejer kan ha med en kamera)

Träffade en gammal granne ute på AfterWorken igår. Hon berömde min kropp och jag som alltid hoppar inombords av glädje.
 



















I can beat you up, so back off!


Kommentarer
Postat av: emma

hahah roliga ni är

2010-02-20 @ 14:32:58
Postat av: Emma

Love the bildkavalkad, mer sånt och utöver det är du ju i grym form!

2010-02-20 @ 17:34:59
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: emliscious

säger det igen DU HAR SKITNYGG KROPP GUMMAN!!!!!!!!

2010-02-21 @ 12:56:34
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Hahahahahaha, jag diggar bilderna :)

Tack för en mysig dag på BusBorgen, måste vi göra om och sen ta den där utekvällen.. :)

2010-02-21 @ 17:28:17
Postat av: Anonym

Helt klart en av de vackraste träningsbloggtjejerna i landet.

2010-02-22 @ 11:37:53
Postat av: S

Keep up the good work! Du har en fin fysik, kul att följa din utveckling. Men berätta gärna lite om bakgrund och mål osv...

2010-02-28 @ 23:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0